AnkazobeAnalisis pasar pengubah jenis keringPerubahan untuk pembangunan

  • masa pelepasan:2024-01-09 11:45:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:492
  • Penerangan pantas:

    Ankazobe,Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiKebocoran minyak dari radiator paip panasAnkazobePeralatan ind

Kandungan artikel

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

AnkazobePeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

MontijoJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.


AnkazobeAnalisis pasar pengubah jenis keringPerubahan untuk pembangunan



Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Pasukan pengubah kuasa

Selamat datang panggilan(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.


AnkazobeAnalisis pasar pengubah jenis keringPerubahan untuk pembangunan



Penukar jenis kering

Jabatan PengurusanSudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

AnkazobeMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api,AnkazobeBerapa banyak pengubah kotak 100 KVA, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Contohnya,AnkazobePemulihan pengubah kuasa, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

AnkazobeMaklumat produk lain
  • DundockJembatan naik HuangshiKelebihan dan fungsi pengelasan

    DundockJembatan naik HuangshiKelebihan dan fungsi pengelasan

  • Bandar HandanJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCiri-ciri yang sangat baik

    Bandar HandanJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCiri-ciri yang sangat baik

  • Bandar HandanPlatform mengangkat bergerak sendiriPilihan yang tepat sangat penting

    Bandar HandanPlatform mengangkat bergerak sendiriPilihan yang tepat sangat penting

  • Bandar HandanLift hidraulik menegakTransformasi digital meningkatkan pembangunan berkualiti tinggi

    Bandar HandanLift hidraulik menegakTransformasi digital meningkatkan pembangunan berkualiti tinggi

  • Robat KarimPengubah kuasa jenis kering 1000 KVAPotensi pasaran meningkat

    Robat KarimPengubah kuasa jenis kering 1000 KVAPotensi pasaran meningkat

  • Tanya bandar baruPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada h

    Tanya bandar baruPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPenyelenggaraan apa yang diperlukan pada h

  • Tanya bandar baruJembatan naik automatikBuat wayar industri berkualiti tinggi

    Tanya bandar baruJembatan naik automatikBuat wayar industri berkualiti tinggi

  • ZamoshicJembatan penerbangan hidraulik bergerakApa kategori

    ZamoshicJembatan penerbangan hidraulik bergerakApa kategori

  • segera:Peringatan: Maklumat AnkazobeAnalisis pasar pengubah jenis keringPerubahan untuk pembangunan memberi anda AnkazobeAnalisis pasar pengubah jenis keringPerubahan untuk pembangunan oleh syarikat kami, perkhidmatan AnkazobeAnalisis pasar pengubah jenis keringPerubahan untuk pembangunan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AnkazobeAnalisis pasar pengubah jenis keringPerubahan untuk pembangunan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AnkazobeAnalisis pasar pengubah jenis keringPerubahan untuk pembangunan. AnkazobeAnalisis pasar pengubah jenis keringPerubahan untuk pembangunan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AnkazobeAnalisis pasar pengubah jenis keringPerubahan untuk pembangunan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!